Tuesday, December 21, 2010

Favourite Anakku

Masing2 ada favourite kan.. lebih2 lagi kalau cartoon. Anak aku nih skrg duk giler tgk Ben10 jew.. sampai aku dh terjebak tgk citer nih.. kekadang aku lak lebih2 duk tggu citer Ben10. Aduyai anak oi.. apa lah yg dh jadi nih.. maknye pulak lebih2 tgk cartoon.. hahaha.. ada ke mcm nih kan...

Tetiap hari, anak aku dh tau timing citer Ben10 and siap leh pilih Ben10 mana nk tgk.. Ben10 nih ada dua generation.. satu tu Ben10 Kanak2... and satu lagi Ben10 teenagers.. Anak aku lagi suka Ben10 yg teenager tu, maybe dlm fikiran dia Ben10 yg ni lagi kuat and powerful kot.. Pastu siap ingat nama2 apa tu.. yg bile Ben10 bertukar tu.. hahaha.. yg aku tau salah satu tu.."spider monkey"... hohoho.. mmg particular la anak aku nih...

Dulu2.. dia giler tgk transformers, la nih dh tukar pulak.. hmm aku smpai kena beli baju Ben10.. itu pun gara2 adik aku belikan utk dia satu, then dia tahu oooo ada baju Ben10 rupanye.. pastu dh start demand la pulak kan.. bile aku beli baju Ben10 yg kanak2 tu.. terus reject.. katanye tak cantik.. nk yg Ben1o teenager tu.. aduyai.. budak zaman sekarang.. mmg demanding....

okey.. sesape yg tak tau itu Ben10.. layansss.. gmbr ni.



Yang gmbr pakai baju putih tu Ben10 kanak2.. yg baju ijau tu pulak Ben10 teenager...


No comments:

Post a Comment